Wij bieden drie formules aan. Zo kan je het pakket kiezen dat het best bij jouw onderneming past. Het is uiteraard ook mogelijk in de toekomst over te stappen naar een andere formule.

Starter

Business

Maatwerk

Aantal documenten per maand
Totaal aantal facturen, offertes, bestelbons, creditnota's en ingekomen facturen.
Onbeperkt, enkel facturen Onbeperkt Onbeperkt
Aantal producten
Maximaal aantal producten in simpla.
Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Aantal klanten
Maximaal aantal klanten in simpla.
Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Verkoopfactuur maken
Verkoopfacturen maken, afdrukken, downloaden in PDF-formaat en versturen via e-mail.
Elektronisch factureren via e-mail
Documenten via e-mail versturen. De factuur, offerte of bestelbon wordt als bijlage in PDF-formaat met de e-mail meegestuurd.
Documenten in PDF-formaat
De factuur, offerte of bestelbon in PDF-formaat downloaden en versturen.
Documenten afdrukken
De factuur, offerte of bestelbon meteen afdrukken naar uw eigen printer.
Opvolgen van betalingen
De verkoopfactuur als betaald markeren in het systeem. Een duidelijk overzicht van de openstaande facturen en bedragen.
Betalingsherinnering maken en versturen
Een betalingsherinnering maken voor een openstaande factuur.
Rapportering
Dankzij de handige statistieken krijg je een duidelijke weergave van de omzet per maand en van het totale openstaand bedrag.
Historiek
De historiek van verkoop van producten en klanten opvragen.
Toegang met tablet of smartphone
Ook onderweg of thuis via uw tablet of smartphone simpla gebruiken.
Dagelijkse backup
Twee keer per dag wordt er een volledige backup gemaakt. Er kunnen dus nooit gegevens verloren gaan, ook al crashed uw eigen computer.
Eigen logo op documenten
Zelf je eigen logo opladen dat op elke factuur, betselbon en offerte komt te staan.
Eigen teksten op documenten
Beheer zelf je standaardteksten en voeg ze heel eenvoudig toe op uw documenten met personalisatie voor uw klant.
Eigen briefpapier en huisstijl op factuur, bestelbon en offerte
De facturen, bestelbons en offertes kunnen volledig volgens uw huisstijl nagemaakt worden. De layout wordt door ons geprogrammeerd wanneer u start met Simpla te gebruiken binnen uw bedrijf.
Controle BTW-nummers
BTW-nummers worden automatisch bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO) gecontroleerd.
Directe betaling van uw facturen
Betaling via QR-SEPA code en Paypal voorzien voor uw klanten.
Kortingen
Korting per product, korting voor bepaalde klanten, korting voor contant zijn allemaal mogelijk.
Koppeling boekhouder
Uw dossier kan automatisch in de software van uw boekhouder geïmporteerd worden (UBL 2.0).
Productlijsten importeren
Productlijsten vanuit Excel importeren. Zo kunt u heel gemakkelijk meerdere producten in 1 keer toevoegen of aanpassen.
Offerte maken
Offertes maken, afdrukken, downloaden in PDF-formaat, versturen via e-mail en omzetten naar een bestelbon of factuur.
Bestelbon maken
Bestelbon maken, afdrukken, downloaden in PDF-formaat, versturen via e-mail en omzetten naar een factuur.
Leveringsbon maken
Leveringsbon maken, afdrukken, downloaden in PDF-formaat, versturen via e-mail en omzetten naar een factuur.
Creditnota maken
Creditnota's maken, afdrukken, downloaden in PDF-formaat en versturen via e-mail.
Aankoopfactuur maken
Aankoopfacturen maken, afdrukken en downloaden in PDF-formaat.
Leveranciers beheren
Beheer uw leveranciers en behoudt een duidelijk overzicht van uw aankopen.
Aankoopbestellingen maken
Aankoopbestellingen maken, rechtstreeks doorsturen naar uw leverancier en opvolgen.
Volledig op maat van uw onderneming aanpasbaar
Het Business pakket van Simpla wordt volledig op maat van uw bedrijf aangepast. De software wordt op maat geprogrammeerd.
Prijs voor 1 maand
De prijzen zijn per maand, maar je kan ook per kwartaal of per jaar betalen indien je dit wenst.
€ 5 € 10 op aanvraag
Geen extra kosten
Je betaald 1 vaste prijs voor simpla en niet per document dat je aanmaakt.
  Ga van start Ga van start Offerte aanvragen

Hebt u nog een vraag over Simpla?

klik hier