Met Simpla OCR-scanner die inbegrepen zit in je Simpla account boek je heel snel je aankoopfacturen in.
Stuur een kopie van je aankoopfacturen door naar je unieke @simpla mailbox of sleep deze naar je Simpla-dashboard. De facturen worden uitgelezen, herkend en automatisch ingeboekt. Indien de leverancier nog niet gekend is in je account wordt deze automatisch aangemaakt aan de hand van de correcte informatie uit de Kruispuntbank van Ondernemingen.
Uniek bij Simpla: Het inscannen en automatisch inboeken van je aankoopfacturen is inbegrepen in de prijs van je account!
Het gebruik van de OCR-scanner zit inbegrepen in je Simpla account.
Laad je facturen op in Simpla of stuur ze door via e-mail en Simpla doet de rest.
Neem een foto van de factuur met je smartphone en stuur deze door naar je Simpla account.
Vanuit de ingeboekte aankoopfacturen artikelen aanmaken of de stock bijvullen.
Voor € 150 per jaar + BTW krijgt u onbeperkte toegang tot alle mogelijkheden van Simpla. Daarnaast krijgt u ook automatisch nieuwe updates waarbij nuttige functies toegevoegd worden. Geen langdurige contracten, altijd opzegbaar!