De administratie van je zaak vlot gedaan.
Focus je op wat je echt graag doet!

Simpla is een veilige en stabiele webapplicatie voor de administratie van uw onderneming en kan op elk toestel - PC, laptop, MacBook, iPad, tablet,... - gebruik kan worden. Er wordt automatisch een back-up van uw gegevens gemaakt. Simpla past zich aan uw onderneming. Alle documenten met Simpla gemaakt zijn volledig wettelijk in orde.

Gemakkelijk in gebruik

Maak in een handomdraai offertes, facturen, bestelbonnen, leveringsnota's, creditnota's en rappels. Druk de documenten af of stuur ze meteen elektronisch naar de klant.

Compleet

Overzichtelijke schermen, duidelijke statistieken. Leesbevestiging en digitaal ondertekenen van verstuurde documenten. Betalingingsopvolging, extra bijlages, automatische bijkomende attesten,...

Top service!

Wij bieden u 7 dagen op 7 persoonlijke service via e-mail, telefoon en chat. Deze ondersteuning is steeds inbegrepen in uw pakket. Wij kunnen u vanop afstand ook begeleiden indien nodig.

Duidelijke overzichtelijke schermen

In Simpla draait alles rond eenvoud en duidelijkheid. Zo kan je heel efficiënt en in een aangename omgeving uw administratie afwerken en opvolgen.

Hoe lang bestaat Simpla al?

De eerste versie van Simpla software voor administratie werd door Redney ontwikkeld in 2008 op vraag van enkele ondernemers. In 2010 werd beslist om het gebruiksvriendelijke Simpla open te stellen naar andere ondernemingen. Zo is Simpla al jaren HET facturatieprogramma met veel mogelijkheden!

Redney ontwikkelt Simpla volledig zelf. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten kunnen we een oplossing bieden die flexibel en zeer gemakkelijk is in gebruik.

In 2017 behaalde Simpla het UBL-ready label en behoort daarmee tot een selecte groep van software-providers die een foutloze, naadloze uitwisseling en verwerking van elektronische facturen garandeert.

Ontdek de mogelijkheden van Simpla
gratis factuur maken met klantenbeheer en productenbeheer
drive02 drive02 drive02
facturatiesoftware met koppeling boekhouder

Enkele mogelijkheden:

  • Uitgaande facturen, voorschotfacturen, offertes, bestelbonnen, leveringsnota's, creditnota's
  • Klantenbeheer, stockbeheer, leveranciersbeheer
  • Inkomende facturen en aankoopbestellingen
  • Voorschotfacturen en proformafacturen
  • Betalingsherinneringen en aanmaningen
  • Documenten in meerdere talen aanmaken
  • Automatische controle van BTW nummers
  • Projecten beheren met kosten en opbrengsten
  • Facturen laten betalen via de smartphone of tablet
  • Toegang voor boekhouder en koppeling met de boekhoudsoftware
  • Documenten volledig op maat aanpasbaar
  • Historiek en uitgebreide zoekmogelijkheden
  • Automatische winstberekening
  • Import van bestaande gegevens
  • Leesbevestigingen en betalingsopvolging
  • Meerdere logins per account
  • Gestructureerde mededelingen
  • Prijslijsten en prijsetiketten afdrukken
  • Barcodes en barcode scanners
  • Digitaal laten ondertekenen van uw documenten
  • Digitaal laten goedkeuren van een offerte
  • Automatisch afdrukken van extra attesten
Ik probeer het!

Onze klanten houden van ❤️ Simpla

We streven naar 100% tevreden klanten en daarin slagen wij ook!. Bekijk alle recensies ook op Facebook pagina.

Eén vaste prijs. Geen verrassingen.

Voor € 10 per maand + BTW krijgt u onbeperkte toegang tot alle functies van Simpla. Daarnaast krijgt u ook automatisch maandelijks nieuwe updates waarbij nuttige functies toegevoegd worden.
De facturatie gebeurt bij voorkeur jaarlijks.

 

10/maand

All Inclusive
  • Onbeperkte toegang en ongelimiteerd gebruik
  • Persoonlijke service 7 dagen op 7
  • Maandelijkse update met nieuwe mogelijkheden
  • Automatische back-up
  • Onbeperkt aantal gebruikers
  • Bestaande klanten en producten inlezen
  • Directe koppeling met je boekhouder