Facturen maken was nooit zo gemakkelijk

Simpla is een veilige en stabiele webapplicatie voor de administratie van uw onderneming en kan op elk toestel - PC, laptop, MacBook, iPad, tablet,... - gebruik kan worden. Er wordt automatisch een back-up van uw gegevens gemaakt. Simpla past zich aan uw onderneming. Alle documenten met Simpla gemaakt zijn volledig wettelijk in orde.

Gemakkelijk in gebruik

Maak in een handomdraai offertes, facturen, bestelbonnen, leveringsnota's, creditnota's en rappels. Druk de documenten af of stuur ze meteen elektronisch naar de klant.

Compleet

Overzichtelijke schermen, duidelijke statistieken. Leesbevestiging van verstuurde documenten. Betalingingsopvolging, extra bijlages, automatische bijkomende attesten,...

Gratis ondersteuning

Wij bieden u 7 dagen op 7 persoonlijke service via e-mail en chat. Deze ondersteuning is steeds inbegrepen in uw pakket. Wij kunnen u vanop afstand ook begeleiden indien nodig.

Hoe lang bestaat Simpla al?

De eerste versie van de facturatiesoftware Simpla werd door Redney ontwikkeld in 2008 op vraag van enkele ondernemers. In 2010 werd beslist om het gebruiksvriendelijke Simpla open te stellen naar andere ondernemingen. Zo is Simpla al jaren HET facturatieprogramma met veel mogelijkheden!

Redney ontwikkelt Simpla volledig zelf. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten kunnen we een oplossing bieden die flexibel en zeer gemakkelijk is in gebruik.

In 2017 behaalde Simpla het UBL-ready label en behoort daarmee tot een selecte groep van software-providers die een foutloze, naadloze uitwisseling en verwerking van elektronische facturen garandeert.

Ontdek de mogelijkheden van Simpla
gratis factuurprogramma factuur maken met klantenbeheer en productenbeheer
drive02 drive02 drive02
facturatiesoftware met koppeling boekhouder

Enkele mogelijkheden:

  • Uitgaande facturen, voorschotfacturen, offertes, bestelbonnen, leveringsnota's, creditnota's
  • Klantenbeheer, stockbeheer, leveranciersbeheer
  • Inkomende facturen en aankoopbestellingen
  • Betalingsherinneringen en aanmaningen
  • Automatische controle van BTW nummers
  • Projecten beheren met kosten en opbrengsten
  • Facturen laten betalen via de smartphone of tablet
  • Toegang voor boekhouder en koppeling met de boekhoudsoftware
  • Documenten volledig op maat aanpasbaar
  • Historiek en uitgebreide zoekmogelijkheden
  • Automatische winstberekening
  • Import van bestaande gegevens
  • Leesbevestigingen en betalingsopvolging
  • Meerdere logins per account
  • Gestructureerde mededelingen
  • Prijslijsten en prijsetiketten afdrukken
  • Barcodes en barcode scanners
Simpla gratis ontdekken

Onze klanten houden van Simpla

We streven naar 100% tevreden klanten en daarin slagen wij ook!. Bekijk alle recensies ook op Facebook pagina.

Eén vaste prijs. Geen verrassingen.

Voor € 10 per maand + BTW krijgt u onbeperkte toegang tot alle functies van Simpla. Daarnaast krijgt u ook automatisch maandelijks nieuwe updates waarbij nuttige functies toegevoegd worden.

 

10/maand

All Inclusive
  • Toegang tot alle mogelijkheden
  • Onbeperkt en ongelimiteerd toegankelijk
  • Importeren van bestaande klanten en producten
  • Gratis ondersteuning 7/7
  • Gratis updates